Jaaaaaa!!

Matte tog fram julgrejer idag!! Vi ÄLSKAR jul!
Jag hittade en rolig jätteboll!
Den skulle matte hänga upp i fönstret. Det tyckte jag va bra, för då kunde Stellan och jag leka med den från klätterträdet!
Men matte tyckte inte att det va en bra idé att vi skulle leka med den, så hon hängde bollen i köket istället. Trååååkigt!
Jag och Stellan hjälpte matte att plocka fram alla saker ur påsen.
Stellan hittade en smaskig kartong att tugga på!
Och jag hjälpte matte att sätta lysmojängen på plats.
Sen tog matte fram nån kul sak som hon satte pinnar i. Mycket spännande!
Men hon muttrade nånting om att undra hur länge den får stå orörd... Förstår inte alls vad hon mena med det!

Kommentarer
Postat av: K

Jamen grabbar, visst är det trist när man blir av med sina nya leksaker. Men är de inte fina att titta på också?.nej, jag fattar det.

2011-11-28 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0