Jag va ute!

Idag fick jag gå ut med husse och matte!
Jag ääääälskar att gå ut! Det finns massor att titta på och bäst av allt är att jag får åka bil!
Först åkte vi omkring någonstans, vet inte vart. Men sen efter en lång stund (tror att jag somnade...) kom vi till mitt favvoställe!
Där kan man springa hur långt som helst. Eller snarare tills husse inte hänger med för då drar han i kopplet och det är inte alls kul, så jag brukar springa lagom långt bort.
Matte gick jättelångsamt så jag fick stanna och vänta på henne hela tiden.
Vi var inte ensamma på mitt favvoställe.... stora tanter och farbröder hade hittat dit också!
Om ni inte visste det redan så kan jag berätta att hör man sånna komma mot en så ska man genast ta skydd! Man vet aldrig vad sånna kan hitta på. Har man riktig otur så kan man bli klappad.
Men jag är bäst på att gömma mig, så dom hittade inte mig!
Sen blev jag trött, och då gick vi till bilen igen.
När vi kom hem sprang jag till dörren, in i hissen och ut ur hissen för jag hade sååå mycket att berätta för Stellan som va hemma.
Men nej! Jag glömde...när man varit ute måste man duschas innan man får gå in.
Jag HATAR att duscha!
Husse höll fast mig i badkaret medan matte tog sånt där lödder och duschade mig! Jag skrek! Stellan försökte rädda mig på andra sidan badrumsdörren.
Men efteråt så kändes det väldigt skönt, och jag luktar jättegott!
Det var en väldigt bra dag idag!
Nu ligger jag i solen på balkongen och torkar. Inte alls dumt att vara Simba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0