Yaaaaaatzy!

Åh! Husse och matte spela nått roligt spel som heter yatzy!
Man ska kasta leksaker och sen skriva nått på ett papper! Jättekul!
Husse och matte trodde nog att dom skulle få spela själva...
... men neeeej hihi!
Jag är jättebra på yatzy-spelet! Fatta precis hur man ska spela.
Man ska ta leksaken, peta på den med tassen, stoppa den i munnen och sen gömma den!
Jag vann hela tiden!
Husse och matte tyckte inte att man skulle gömma leksaken. Dom sa att man behövde ha fem leksaker
för att kunna spela yatzy, och om jag gömde dom så skulle vi inte kunna fortsätta spela....
Trrrrrråååkigt!!
Ropade på Simba för han kanske ville spela roliga yatzy med mig.
Men Simba va mer intresserade av att ta pennan som matte skulle skriva med...
Alla är sååå tråååkiga!! Ska spela riktiga yatzy-spelet när husse och matte somnat!
Man får visst gömma leksakerna. Det är ju det som är det roliga med spelet!!

Kommentarer
Postat av: K

Javisst, så ska det ju spelas. Spel är ju roligt eller hur? Fast de där leksakerna rullar ju inte så bra. Hejdå!

2011-07-18 @ 11:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0