Stackars matte. Hon önskar nog att vi sov ...

img_8749 (MMS)

Stackars matte. Hon önskar nog att vi sov nu... Det är tydligen mitt i natten! Men det är vår springstund nu faktiskt! Vi har lekt kull, kurragömma, brottats och vem springer fortast. Simba fick fnatt och sprang runt runt och över allt. Sen slängde han sig på byrån, flämtade högljutt och somnade. Men nu är han vaken igen!! Han skriker på mig från köket att vi ska springa,  men jag har inte putsat klart min päls än. Han ska alltid leka när det passar honom. Nyss somnade han mitt i springandet fast jag inte hade sprungit klart! Och nu när han sovit 5 minuter så skriker han på mig att vi ska fortsätta. Jag har ju annat för mig! Men han är ju storebror, så jag får väl springa lite till. Stackars matte... Får  spinna lite och trampa på täcket. Då är allt förlåtet har jag lärt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0