Simbalycka!

Det bästa på hela dagen är när husse och matte vaknar!
Jag brukar börja försöka väcka dom vid sisådär 6-tiden. Pratar lite snällt från köket och säger typ "nu är det dags att gå upp"..."gomoooooorrooooooon"... Men jag tror inte att dom hör, för dom svarar aldrig när jag ropar från köket..
Då brukar jag sätta mig i hallen istället. Då ser jag också om dom låtsassover. Tror att dom gör det ibland för att slippa gå upp! "gomooooooorroooooon"..... ingen rör sig.... "goooooooooomoooooooooooooooooooorroooooooooooooooooooooooooooooon".... När jag ropat ett tag blir jag irriterad. Det är ALLTID så! Jag får ALLTID ropa och ropa.
Stellan är ingen hjälp. Han ligger ju själv och låtsassover på täcket!
Tillslut, över en evighetstimme senare, inser jag att det är dags att ta i med Simba-basrösten:
ggrrrrrraaaauuuuoooomaaaaauuuuuoooooooorrrrrrrroooooooouuuuuuuooooooon!
ÄNTLIGEN!!!! Dom har VAKNAT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0